Cerere de solicitare de informaţii de interes public – conține următoarele informații:
Denumirea autorităţii sau instituţiei publice;
Sediul/adresa;
Data;
Cerere conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public;
Modul de transmitere al informațiilor;
Semnatura petentului;
Nume petent;
Adresa;
Profesia, telefonul și fax-ul opțional.
Registrul de evidenţă al solicitărilor de informaţii de interes public – conține evidența tuturor solicitărilor de informații în baza Legii nr. 544/2001, precizând numele și prenumele, data, solicitarea etc.
Rapoartele de activitate ale C.J.P. – conține următoarele informații:
Misiunea autorității sau instituției publice, precum și obiectivele care trebuiau atinse în perioada de raportare;
Indici de performanță, cu prezentarea gradului de realizare a acestora;
Scurta prezentare a programelor desfășurate și a modului de raportare a acestora la obiectivele autorității sau instituției publice;
Raportarea cheltuielilor, defalcate pe programe;
Nerealizari, cu menționarea cauzelor acestora (acolo unde este cazul);
Propuneri pentru remedierea deficiențelor;
Anexe (grafice, tabele etc.)
Semnătura directorului/şefului de serviciu.
Cerere de reclamaţie administrativă – conține următoarele informații:
Denumirea autorităţii sau instituţiei publice;
Sediul/adresa;
Data;
Reclamație administrativă conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public;
Cererea pe baza căreia se formulează reclamația;
Funcționarul public care a răspuns;
Documentele de interes public solicitate anterior;
Motivul încadrării în categoria documentelor de interes public;
Semnatura petentului;
Nume petent;
Adresa;
Profesia, telefonul și fax-ul opțional.
Cerere de răspuns la solicitarea de informaţii – conține următoarele informații:
Denumirea autorităţii sau instituţiei publice;
Sediul/adresa;
Persoana de contact;
Data;
Nume petent;
Adresa;
În urma cererii, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public;
Documentele de interes public solicitate;
Răspunsul;
Adresa de e-mail la care s-au transmis documentele;
Contravaloarea taxelor de copiere, dacă este cazul;
Semnatura funcționarului.
Cerere de răspuns la reclamaţia administrativă – conține următoarele informații:
Denumirea autorităţii sau instituţiei publice;
Sediul/adresa;
Persoana de contact;
Data;
Nume petent;
Adresa;
În urma reclamației, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public;